lauantai 21. toukokuuta 2011

Keskisuomalaisen musta lista ?

Liite.1
Sain ilmoituksen ksml-verkkotoimituksesta 19.5.2011 :

Hei!
Kirjoitat nimimerkillä Sinikka Tyynelä Keskisuomalaisen keskustelupalstalla. Kirjoituksenne ovat keskustelupalstan sääntöjen vastaisia.
Joudumme laittamaan sinut mustalle listalle.
t. verkkotoimitus

Mielenkiintoinen tilanne ?
Ensinnäkin, en ole nimimerkki.
Toiseksi, olen subjektiivinen ja juridinen oikeushenkilö.
Kolmanneksi, olen ollut mukana kaikissa eduskuntavaaleissa 80-luvulta saakka.
Neljänneksi, olen joutunut ksml-verkossa pitkäaikaisen ja systemaattisen kunniaaloukkaavan nimimerkki- joukkohyökkäyksen kohteeksi, samoin kuin moni muu, joka ei alistu nyt ksml:en verkkoa hallinnoivan "handen kaverien" sääntöihin.

Onhan se melkoista, että kansanedustajehdokkaalta viedään sananvapaus, poliittinen osallistumisvapaus, tässä tapauksessa myös kokoontumisvapaus, koska Ksml on läänin monopoli.

Onhan se mielenkiintoinen tilanne joutua 30 vuotta lehdessä kirjoittaneena sitten lehden omalle mustalle listalle, kun on oppinut, että lehden systemaattista vihakirjoittelua ja jatkuvaa herjaamista harjoittaa ilmeisesti lehdelle palkattu kokopäivätoiminen kepun tomittajakaarti:
handen kaverit.

Kuinka paljon lehden pitää maksaa handen kavereille, että ne viittii ottaa vastaan ton likasen homman ?
Kuinka moni toimittaja kepulaisessa enää uskaltaa katsoa mua edes silmiin ?

Kun ryhdyin vatimaan reilua peliä ja laillisia sääntöjä, mun kirjoitukset poistettiin ja jouduin
maakunnan monopolin sylttytehtaan mustalle listalle, samalla kun handen kaverit jatkaa verkossa entistä rehvakkaammin ja vielä bannien jälkeenkin mun mustamaalaamista ja kunnianloukkaamista.

Ei kommentteja: